Regnig lördag..

Regnet öser ner och vinden viner ute. Jag jobbar helg så det gör mig inget men det är ju trots allt sommar, så vart är sommaren?? Har ju inte varit speciellt fint det som varit.

Livet rullar på, ska snart packa ner livet och det man äger i kartonger. Vi ska byta lägenhet i samma stad så så dramatiskt är det inte men det krävs viss dirigens när man flyttar ändå. =) Nåväl, ska bli jäkligt kul iaf och vi är full gång och planerar allt. Ska lägga fint golv i köket på måndag.

Deffen rullar också på, 14 dagar snart. =) Toppen och jag har haft lite "ätardag" idag. Har varit yr och illamående idag, kommer och går det där..har inget med deffen att göra utan det har varit något som följt mig nu under vintern och våren..skumt.

Lyssnar På Cornelis Vreeswijk, mysigt.

Ta hand om er. Stor kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0