Hej hej!

Guuud! När skrev jag här senast?! Vet faktiskt inte..

Skulle verkligen vilja ha en ny blogg, en fräsch och snygg och en som ger inspiration!

Åhh, jag behöver verkligen färg, liv och glädje i mitt liv just nu! Den arbetsrelaterade delen av mitt liv är lite upp och ner. Arbetet tar mycket NEGATIV energi och jag sitter i en situation där jag inte kommer någonstans. Jag är i princip beordrad att "gilla läget". Jag utvecklas inte och jag får inte utlopp för min kreativitet eller för min kompetens. Och det suuuuger!

Givetvis har jag gjort någonting åt saken så jag "gnäller" INTE. Men detta ligger i någon annans händer nu. Och jag vet inte riktigt om jag gillar dessa händer just nu dessvärre.

Skulle vilja ha tips på att samla och hämta ny positiv energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0