Hello Sweden!

Åhh..jag har ju inte bloggat på hur länge som helst..en hel evgihet sedan! Kom hem i tisdags kväll från Mallorca..dö trist och vara tillbaks. Vill ju vara i värmen, äta och dricka gott. Inte vara här där det är minus grader och där det väntas snö vilken dag som helst. Nej tack, då bor jag hellre i värmen. Livet därnere var helt outstanding! Underbart..vi hade fint väder med sol och bad 6 dagar av 7 möjliga. Inte fy skam...=) Vi åt en massa god mat och drack massvis med drinkar och shoppade. Det enda jag missade var Ben&Jerry glassen..=( Fast det är ganka ok..
Full fart så fort man kommer hem, träning, jobb och skola. Hade muntligt seminarium i skolan idag men jag orkar inte gå så jag sitter och skriver ett skriftligt istället. Känns mycket skönare så. Kunde ta sovmorgon, äta frukost i lugn och ro och ta min morgonpromenad..utan att stressa. Så skönt! =) Har fixat lite hemma, varit uppe med resväskorna och plockat.
Igår var jag och gjorde en plåtning, är riktigt nöjd faktiskt..ska tillbaks dit på måndag och gå igenom bilderna och sådär..hoppas det blir bra. På torsdag nästa vecka får jag hemtentan i denna kursen..får vi se hur det blir...

Näe nu blir det en varm dusch och sen plugg.

Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0