Förvirrad..

Idag vaknade jag upp helt förvirrad, dels av hemska mardrömmar och dels för att jag inte kunde komma på vilken dag det var. Jag som annars har stenkoll på veckor, högtider..ja, you name it! Men idag trodde jag det var tisdag. Var stensäker på det..men det är ju onsdag. Redan!!?? Fick titta både en och två gånger i almenackan..men nu vet jag! =) Haha...så förvirrande det kan va..nu har jag crosstrainat 20 minuter så jag ska strax hoppa in i duschen. Vid 10 ska jag möta upp M för vi ska till skolan och lämna in en grej till uppsatsen. Sen ska jag shoppa lite grann..köpa smink b.la.

I eftermiddag/kväll är det tentaplugg som gäller...motivation bitte!! Är sååå trött på det nu..

Ha en bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0