Gladare!

Idag känner jag mig lite gladare än på väldigt länge. Känns som att det går åt rätt håll iaf. Sitter här med en miljon olika papper som ska skickas iväg och skrivas under..ahh.. Min bok, "Pillret" kom idag, blev faktiskt väldigt förvånad att den redan kom eftersom jag gjorde beställningen i måndags? Vad fan har hänt liksom, annars brukar det ju minst ta en vecka..men men, det är bara att tacka och bocka, desto fortare desto bättre! =) Snart ska jag laga middag, kycklingwok med bulgur. Mums! =)

Nu gäller det att peppa sig själv och tänka positiva tankar! Va GLAD!! =)

Puss och kram




Den här köpte jag till mig själv i Paris, i en Quicksilver butik...doftar ljuvligt. Enkelt, somrigt och fräscht..precis som jag vill ha det! =)

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Åh! det verkar vara en god doft :)

2008-05-21 @ 13:44:09
URL: http://frajdutt.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Tänk om man kunde beskriva ord väldigt enkelt och lätt med ord så hade det varit perfekt, vill som inte köpa en parfym och inte veta vad den luktar;P

2008-05-21 @ 14:06:18
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0