God dag!

Nu har deffen börjat, andra dagen idag. Och 8 veckor framåt..får vi se hur det går. Har suttit en stund och planerat en del, kostupplägg och mina mål. Ska bli spännande..=) Ledig dag idag, har pratat med min handledare så jag ska sätta mig ner och plugga sen, har tagit en långpromenad och bara tagit det lungt. Jobb resten av veckan.

Well, tänkte bjuda på lite bilder, kasst ljus men va faen, ni ser nog..=)

      Här är jag och min rygg efter förra deffen..hoppas på ännu bättre resultat nu och bättre shape på magen! =) Och övriga kroppen givetvis..och att jag går ner mellan 5-10 % kroppsfett, det är väl mitt största mål. Har vägt in mig och mätt mig idag så nu vet jag hur jag ligger till, ska enbart väga min kroppsvikt varje söndag, sen efter 4 veckor ska jag mäta kroppsfett, muskelvikt, vatten osv.

    Så här vårfint har pappa det..=) Är så himla fint där..

   Och hääär kommer min nya tatuering..=) Fin va och ja, det är ingen rättvis bild men det är mitt smalben vart fall..

Enjoy!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0