Grym träning...=))

Har haft ett skit bra pass på gymmet idag. Är vääldigt nöjd med mig själv. =) Ökade på en del ryggövningar och det kändes bra fastän jag körde sjäv, ett bra pass på benen och en rejäl omgång fick magen! =) Och så en promenad på 40 minuter på det.

Har fixat med mammas födelsedagspresent också, haha..värsta coola morsan som önskar sig ett presentkort på en tatuering, även min mamma ska skaffa tatuering.. ;-) Såå, det ska hon få..=) Åker ju hem på fredag för och fira henne och mig, iofs så fyller jag den 20:e maj och hon inte förens den 5:e juni..men vi hinner inte träffas så ofta och då kan man slå två flugor i en smäll..=)

I eftermiddag ska jag till frisören och klippa mig, ska bli skönt och bli av med allt slitet hår, har inte klippt mig sen i julas, så det är på tiden..om man vill ha fint hår! Tänkte gå lite på stan också innan..och så var det ju det där och PLUGGA också, pluggade en del igår, ska skriva en del om metoden och ska jag bannemig LÄSA, för det är jag i stort behov av, har skit mycket papper, artiklar och en maffig engelsk bok och ta mig igenom..

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0