Hej vänner..!

Andra veckan på deffen..det har gått över förväntan men visst är det tufft.. Det är väl en sak när man är i hemmet lugna vrå men på jobbet vill man ju bara gå och hänga sig nånstans..denna veckan jobbar jag på sjukhuset och vi har ansvar för kioskvagnen..och vad finns på den tror ni??!! MY GOD! Jag är ju verkligen en gottegris och när hungern slår till är det ju godsaker jag tänker på..godis= snabba kolhydrater.. Ja, men det är bara att bita ihop och tänka på annat..=) Och det känns som att man skulle kunna äta hur mycket som helst...men det skulle man ju inte egentligen, huvudet spelar en ett spratt också..

Ner till mamma snart, fira födelsedag och träffa mormor..=) Och köra mossa i tädgården, inte allt för kul kanske..=)
Emelie, hör av dig om fredagen där..!

Ha det toppen! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej gumman!!! ses snart???

puss

2009-04-23 @ 07:58:42
Postat av: Magdalena

JAA! Det vill jag..saknar dig.. Hur ser det ut för dig framöver? kram

2009-04-23 @ 08:14:23
Postat av: Bella

hmm kankse en dag näsat evcka???

2009-04-23 @ 19:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0