Mitt i veckan..

Jaa, är ofrivilligt ledig idag men det är ganska så skönt oh få dra benen efter sig lite..=) Obetalt är inte så kul men va fan ska man göra. Nu börjar det märkas även inom komunnen att det är ont om jobb, men det är bara att bita ihop. Sysslolös är jag verkligen inte, uppsats! =)  Har en hel del och fixa med idag, ringa en massa samtal, plugga och dona..

Mår heller inte så jätte bra, fick febertopp igår, frossa och ont i kroppen, sen har jag vaknat flera gånger inatt av att jag mår jätte illa. Min fina taturering sitter nämligen på min kropp nu, är sjukt nöjd men det är nog den som gör att jag känner mig utslagen..=/  Hoppas att jag mår bättre under dagen..har typ sovit en massa, sov på eftermiddagen igår, somnade 20.30 igår och sov nästan hela natten..skönt om inte annat..=)

Näe, nu ska jag ta tag i en massa saker, ha en underbar dag!!! Och njut av ledigheten! (om ni har någon)

Puss och kram

Malin, se till och bli frisk nu!! Jag tänker på dig en massa, känns så hemskt att du är flera tusen mil ifrån oss och man står här helt handlingsförlamad..mina tankar finns hos dig..Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0