Dax igen..

Jahopp, då var det dax igen. Magsjuka, alltså jag hinner inte ens återhämta mig förens jag får en ny omgång..helt sjukt. Så mycket som jag spydde igår är helt otroligt, det kändes som att magen skulle vridas ut och in.. Har tagit ledigt från jobbet imorgon..för jag jobbar annars hela helgen men idag har jag inte spytt men haft väldigt hög feber..=/ Är så jävla trött på detta elände..orkar inte mer.. Jag har precis fått i mig lite mat och nu ska jag lägga mig och fortsätta och kolla på Bevvan, säsong 3..=)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Bella

Usch din stackare! Tänker på dig!

2009-01-15 @ 20:00:53
Postat av: Anonym

fy fasen de låter inte skoj. De eju så jäkla äkligt! Hoppas du blir bättre snart

2009-01-16 @ 15:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0