Deff dag nr: 2

Andra dagen idag, det känns bra. Känner mig mer taggad..igår var tufft för jag tänkte på precis allt gott man kan tänka sig...åhh..det var verkligen jobbigt..haha..men karaktär det har jag. Har ätit gröt så snart blir det gymmet, sen iväg till jobbet..=) Så fram till den 5:e februari blir det deff, vet inte om vi ska gå av torsdag morgon eller fredag morgon..får se lite hur vi känner..så det blir iaf 18 dagar, hoppas, hoppas att det ger resultat.  Att man kan tona fram musklerna lite grann, man ska köra likadant på gymmet, tunga lyft men inte lika många resp. Morgonpromenader ska vara bra också men det är ju inte alltid man hinner..så jag får gå till alla jobb ikväll..=)

Och by the way, det är sjukt kul och väga maten..innan har man ju bara slevat på mat på tallriken utan att alls tänka sig för eller hur mycket man tar..men jag kan säga att 100 g ris eller pasta som jag ska äta var dag, det ÄR INTE mycket mat..haha, shit. Efter middagen igår kändes det som att jag inte ens ätit. För tänk så här..en kidneyböna väger 1 g...SJUKT! Men grymt intressant..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0