Hej på er..

Nu är snart 7:e dagen med deff slut och även så helgen. Ledigt i 2 dagar, har varit helt underbart men tyvärr så går ju ledigheten fort..=/ Upp 5.30 imorgon för och jobba. Men jag klagar inte, jag älskar mitt jobb! =) Sitter och håller på med min uppsats, spånar ideér och funderar fram och tillbaka, vad som blir bäst osv. Har fortfarande inte hört något om ny handledare..märkligt..?!

Om jag ska summera veckan som varit med deff då, nja..det har varit hårt det måste jag medge, givetsvis har hamburgare, tacos, godis och en massa annat gott bubblat upp i huvudet..blää..=/  MEN, nu i helgen så har det gett resultat..-2 kg och min muskelmassa har ökat i procent..=) Precis det jag ville..förlora fett och vätska, sjukt vad man samlar på sig, får kissa en hel del! =) Fick också en fin och snäll kommentar på gymmet idag, att det syntes att jag blivit tajt och "gått ner i vikt" Tack sa jag! =) Idag introducerade vi måltid utan pasta, ris och bulgur (potatis skippar vi helt) och kör nu endast kött (protein) och grönsaker..och det var såå mycket bättre. Nu känner jag mig mätt efter måltiden vilket är helt underbart..för att vara hungrig är det absolut värsta som finns..=/ Då funkar ju ingenting.. Sista veckan, alltså nästa måndag ska jag göra tuffare..äta en tallrik havregrynsgröt morgon och kväll och som lunch kyckling/lax med grönsaker..hoppas jag når mina dröm resultat..=)

Idag har jag fixat utväxten och all ojämn färg i håret, usch..såg ofräscht ut men nu så är det blont och fint igen..=)

Senare ska vi se Simpsons filmen..myyys! =)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0