Jobb..=)

Shit som jag sökt jobb, en dit och hit. Men idag så fick jag napp. Ska jobba extra som arbetsledare/handledare..! Så skoj! =) Så nu har jag två jobb och försörja mig på och kan lungt ta mig an uppsatsen..har börjat lite grann och tänkte dra till bibblan på måndag för och införska en massa böcker..skriva klart teori delen, men jag fattar inte varför de inte kan höra avs ig angående handledare??!! Jävla skola till och vara dålig..verkligen mdh i ett nötskal..

Har tvättat hela dagen, tvättat upp gardiner, duschdraperi, badrumsmatta..typ sånt som aldrig tvättar annars..som alltid ligger längst ner i tvättkorgen, men nu är det tomt! =)

Jag gjorde en jätte god kycklingburgare med grönsaker till lunch...super! =)

Ha en fortsatt bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0