Söndag..

En sån där typisk söndag, tvätt, städ och plugg. En sån här dag blir väl inte så mycket bättre än så..Imorgon och på tisdag är det skola och en massa plugg inför fredag som gäller. Onsdag och torsdag jobb, fredag skriver jag tenta och sen en lååång helg med jobb. Låter väl härligt!?! =) Nej, men det blir säkert kanon ändå..

Är ganska så trött, sover som en stock på nätterna men känner mig ändå trött och hängig, kanske sviterna av när jag var sjuk som fortfarande ligger i kroppen..men jag har haft en himla bra träningsvecka, 6 pass har jag hunnit med, är riktigt nöjd! =) Tog 85 kg i benpress idag, 100 kg är mitt mål till sommaren..=)

Satans va kallt vi hade idag -17 grader, det är det kallast jag varit med om här uppe..hemma är man ju van vid -20-25 grader iaf när man va liten..

Nu ska jag plugga!!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0