Lördag kväll..

Sitter och planerar julklappar och årets första julklapp är införskaffad. =) Här ligger jag steget före, känns bra. Har skrivit upp och listat upp vad som kan tänkas bli bra..tycker det är skönt, och jag tycker att julklappar eller presenter ska vara genomtänkta, det ska inte köpas i all hast dagen innan utan ska planeras och tänkas i genom. Jag älskar verkligen att ge bort saker, älskar att planera och dona. =) Tur för dem jag ska köpa till.. ;)

Annars är livet rätt bra, har en hel del jobb vilket gör mig glad. Älskar att jobba med det jag gör. Sen har en fågel viskat i mitt öra, vad det är..det får vi se inom sinom tid..=) Hoppas och håller alla mina tummar för att det ska bli så som jag vill..verkligen.

Hoppas att ni alla får en underbar helg. Ta hand om era nära och kära.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: emelie

Nu blev jag nyfiken!!!!!!!!

2009-10-25 @ 17:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0