Måndag..

Gud, vilken hemsk måndag. Riktig seg, riktigt uttröttande..och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Känns som att det kan vara en förkylning på gång kanske, jag vet inte..men pigg känner jag mig inte. Eller, typ hängig. Var ute på morgonpromenad innan, det vart skönt och komma ut i luften..om ett tag ska jag dra iväg på aerobics, hoppas att jag vaknar till liv då. Har varit väldigt trött i helgen, har lagt mig tidigt men vaknat sent för och vara mig..men känner mig ändå inte direkt utvilad. Denna veckan ser inte ut att bli mycket jobb, har pratat med mitt ena jobb och där var det bara bokningar till november, mitt andra ska ringa ikväll så får vi se. Har på torsdag inbokat iaf.

Usch och fy..ska försöka få lite gjort på uppsatsen..det blir från och till med den..men aaa, det ordnar sig. =)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0