Hej på er!

Tisdag idag och det känns faktiskt ok, fast jag längtar dock till helgen en massa då vi ska till Ikea. Och bara få mysa runt och ha det skönt. =) Har haft träningsfritt ikväll och vi håller på och tvättar, ska hämta upp det sista om en stund. Lyssnar på Frank Sinatra och har tänt ljus, går och fixar med mina blommor, de såg lite ledsna ut när jag kom hem så de har fått lite vård. =) Duschning, vattning och iordningsplock.

Åhh, jag deffar lite grann under veckorna eller ja äter inte så mycket kolhydrater kanske man kan säga, deffar gör jag inte. Men iaf, vart så sugen på tuggummi under eftermiddagen på jobbet och när jag deffar brukar jag köpa sockerfria melontuggummin för och ha något att tugga på. Och jag hade några såna i väskan och guuud vilken spänningshuvudvärk jag får av tuggummin, det är fördömt egentligen att tugga det för min del men ibland är det gott. Men sen att jag tuggade 8 stycken på mindre en timme var kanske heller inte så bra (smaken försvinner på 2 sekunder). Jaja, jag får skylla mig själv men det har gått över nu som tur är. Ont i ryggen och svanskotan idag, svanskotan vet jag inte vad det är? Känns läskigt när jag sätter mig ner och lutar mig bakåt på sittbenen..ska ju till kiropraktorn om en vecka, hoppas att han kan hjälpa mig. Ska ligga en stund på spikmatta ikväll hade jag tänkt.

Hoppas ni får en skön och bra fortsatt vecka.

Många kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0