Thank God it's friday!

Mmm..älskar fredagar. Den absolut bästa dagen på hela veckan. I eftermiddag efter jobbet har vi bara myst runt. Vi tog hem hämtmat idag på första gången på jätte länge, vi som annars är så duktiga unnade oss detta. Efter det har vi legat i sängen och läst och ätit godis. Fick lite ont i magen men det var det värt. =)

Helgen blir väldigt lugn, ska träna och bara vila upp mig. När jobbet går i 120 måste jag vila och ta det lungt och se till att sova mycket. Jag skulle aldrig orka sitta uppe en hel natt eller överhuvudtaget slarva med sömnen, skulle aldrig orka med jobbet då där man måste vara på alerten hela tiden. Jag skulle heller aldrig orka partaja speciellt mycket och gå ut på krogen stup i kvarten. Nu finns det ju också andra anledningar till att jag inte tillbringar så mycket tid där men jag tycker det förstör så mycket, jag skulle inte tycka att det var värt och vara bakfull en hel dag..då går liksom en hel ledig dag till spillo. Märks det att jag blivit vuxen och tråkig kanske??! Hahaha..=) Fast ja, någon partyprisse har jag nog aldrig direkt varit, visst hade man sin period under tonåren och sådär men inte annars.

Hoppas ni får en mysig helg! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0