Uttråkad!!

Åhh..vad jag har tråkigt! Vad ska man göra..? Dvdn funkar inte så jag kunde inte kolla på film, jag har dammsugit, fixat med tvätten och plockat iordning.. När älsklingen kommer hem ska vi iväg till gymmet och sen hem och äta midddag. Senare i eftermiddag tänkte vi åka och kola på Silvan, EM och lite andra affärer...men inga pengar har man heller...usch så tråkigt...Haha..gud så positiv jag låter...=)

Imorgon ska jag jobba kväll..och på söndag ska jag jobba några timmar extra mitt på dagen..så då blir det lite mer pengar på kontot!

Jag har abstinens...jag är såååå shoppingsugen!!  Och det skulle vara så gött och gå på krogen och supa skallen av sig..eller ja, inte behöver jag krogen för det..kan likaväl supa hemma!! =)

Näe..nu ska jag lyssna lite på HIM..och njuta!

Han e fin! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0