Gäsp..

Kan inte fatta att jag är så trött men det är så mycket hela tiden..! Stress, stress!! Usch..nu hade jag tänkt mig plugga lite och få lite undanstökat, får se hur länge jag orkar sitta här bara..ska lägga mig tidigt ikväll eftersom jag ska köra ner imorgon, då måste jag vara pigg! Vart och köpte de sista klapparna idag, eller jag har varit klar länge men åkte en snabbis och då slank det med 2 klappar till älsklingen, så de har jag slagit in nu  eftermiddag..=) Åhh..det är en massa klappar..längtar! Fan, vad folk stressar upp sig. Köttbullar ska rullas, kläder till jul och nyår ska handlas, klappar, mat, julgranen ska in..åhh..får ju magsår genom och bara höra på allt tjat! Var ute i god tid och planera era inköp..det är väl självklart att det inte finns några pengar kvar i mitten av januari, men ni skulle ha om ni planerade er ekonomi och framförallt er tid! Herregud, då skulle ni slippa springa runt som skållade råttor. Och framförallt om man har barn, skulle det inte vara skönt och vara klar och ta saker och ting lite pö om pö..?! Stressa ner för fan, ingen som tackar er för det iaf!

Näe, jag ska försöka njuta och ta det så lungt som möjligt..umgås med de jag tycker om..=) Och inhandla en ask Paradis, julmust och clementiner!! Ett måste på julafton..=)

Puss Puss

A wery merry Christmas to you...



Tänk om det kunde vara så mysigt på julafton? Med en massa snö..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0