Hej!

Hoppas att alla haft den bra under julen!?! Själv har jag haft det underbart..umgåtts med nära och kära! =) Och ätit god mat och fått en massa fina julklappar..bakmaskin, databord, mobiltelefon (Sony Ericsson S500i) den jag velat ha så länge..och så låg den under granen! =) Pengar, lakan och sängöverkast, bok, handdukar, nallebjörn (Miranda), kläder, parfym och bodylotion, två dvd boxar med Gilmore Girls..nu har jag och kolla på! =) Ja..det var nog allt och lite små grejer..så tydligen har jag varit snäll i år eftersom Tomten kom med så mycket fint..självklart skämde jag bort mina kära också..de fick en massa fint de också! Tidningsprenumerationer, parfym, kläder, skivor, ett bildalbum på mig, dvdfilmer..och typ massa mer..=) Fast, det som räknades mest..det var att få vara hemma hos mamma..det slåt allt! =)

Får önska er god fortsättning på julen och ett gott nytt år!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0