I'm happy! =)

Ja..just nu har jag inget och deppa ihop över...(hoppas bara att jag drar hem godkända poäng på hemtentan) annars är allt tip top..! =) Jag har en underbar pojkvän som jag älskar mest av allt, mitt liv med dig är det bästa jag kan tänka mig! =) Skolan går bra, är klar med denna utbildning till sommaren och förhoppningsvis blir kompletteringsterminen av direkt efter..annars ska jag själv fixa det direkt. Jag har ett extrajobb som jag trivs jätte bra med..(lite extra klirr i kassan är inte fel!) jag har en underbar mamma, den bästa liksom! =)

Så vaddå, sluta klaga, ta vara på det som ni har istället..och gör någonting åt det ni inte är nöjda med eller ta er ur den situation där ni inte trivs..det gjorde jag och nu mår jag bra..=)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0