Jobba, jobba!

Är såå sjukt trött, har tagit mig en varm dusch och gjort hårinpackning och plockat ögonbrynen. Så nu känner jag mig lite fräschare..åhh.har varit så mycket på jobbet idag, gud, haft en massa och vi har bara varit två..men vi hann med att städa och dona också..kredd till oss! =) Och jag fick en julklapp av underbara S..tack så himla mycket..=) Jätte fint kort! Svin kallt ute, fingrarna dommnar bort när man skrapar rutorna på bilen..

Imorgon ska vi bara mysa hemma..på dagen blir det en del fix, posta julkort och handla b.la..och träna. Sen är det godis och mys i soffan..orkar liksom inget annat!

Nu ska jag försöka plugga lite..

Puss Puss

Mistel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0