Lyckat! =)

En jätte lyckad kväll och vi hade himla trevligt. Drack måttligt men var ändå rätt rund under fötterna..=) Haha..M är verkligen bäst..hon tyckte man skulle sasta och "fålla" fåren med kamphundar, skulle bli en jävla disciplin i skaran tyckte hon sen hurvida en kamphund "fållar" en skock får..det är ju en helt annan sak..=) Vi vart också nära på och gå in på stans strippklubb..men vi övevägde att inte göra det..hmm...ganska skamligt om man tänker efter..usch.. Hursomhelst som hade vi trevligt ute..drack öl och cider. Sen tog vi en shot på vägen till krogen när vi skulle lämna vovven hemma hos M..stark som satan! =) Kvällen slutade med en taxi hem och jag var inte ens sugen på fyllemat..inte ens i närheten! Konstigt med tanke på att jag åt dåligt också..men men..det är ju bara bra..

Har hittat lite olika tips på bra mat och jag har spanat in GI-metoden också..kanske ska satsa på den nästa år?! Håller ju som sagt på och förändrar min träning nu och dess upplägg så då ska jag även lägga om min kost..kan vara kul och exprimentera lite och se vad det ger för resultat..

Idag har vi gjort hemmagjorda hamburgare och ugnspotatis. Köpt godis och julmust och kollat på julkalendern..mysigt..=)

(Lärde mig också en del om mig själv igår, vilket är bra. Några incidenter som fått mig och tänka till. Vilket är bra, ingen är prickfri..)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0