Minnen..

Ibland minns jag, ibland glömmer jag bort. Eller förtränger.  Jag vet inte..Jag kan önska att livet hade varit enklare att förstå sig på, att få en förståelse till varför vissa människor väljer sina handlingar så som de gör. Vi har alla ett val, oavsett. Ibland kan jag se tillbaka på mitt liv och verkligen bli förundrad. Hur en del saker bara fick hända och hur en del människor hade ett beteende som grisar. Vad jag egentligen tycker om er, ja..det är säkert någon som läser detta, vad vet jag? Ni letar väl rätt på mig? Inte sant? Haha..så svårt är det ju liksom inte.. Fy fan..Era patetiska bonndjävlar! =) Så fint som det heter..Jag är inte bitter, långt ifrån..men alla ni är säker det, då ingen kan göra mer.. Och vad ni tror er veta om mig och vad ni snackar för skit! Keep it up in your as..Det är väldigt få människor jag har kontakt med och det är jag glad över, det behöver liksom inte vara mer.. Jag vet vad de flesta går för, tyvärr..

Men alla ni kära läsare..en God jävla Jul på er..!

*SMACK!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0