Party på schemat..

Är fan laddad till tusen så hoppas på att mina medkumpaner är det också...annars jävlar! =) Har öppnat upp min första cider nu..den juliga x-cidern, ganska blaskig om jag ska vara ärlig men dock söt med allt glitter..! M och S skulle komma runt 6 tiden..hoppas de kommer tidigare..åhh..så tråkigt o va själv! Hinner tröttna på all musik..inget som känns rätt liksom..fast Nerd är skönt..

Blev inga lockar i håret utan jag kör som jag brukar ha det, säkra kort..eftersom det spö regnar ute såå är lugg inget för mig, vill inte se ut som en slickad katt i håret..well..alla klapps klara, ska bara fixa de jag ska göra själv..men det är bara till mamma..sen är det klart, tänkte fixa det nu till helgen..förmodligen på söndag..

Well..ha en bra kväll..det hade jag tänkt ha! Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0