Så glad! =)

Trodde knappt det var sant när jag öppnade upp mailet med studieresultatet för salstentan, godkänd! =) Åhh..det har verkligen förgyllt min dag..det kan liksom inte bli bättre!!! Väntar bara på svar från hemtentan..får hålla tummarna där också..det lönar sig i slutändan att plugga mycket..jag har i princip bott i mina böcker de senaste veckorna (månaderna). Idag vart jag över till M, började strukturera upp det nya arbetet..ett PM på 10 sidor om likabehandlingsplanen och hur mobbning, diskriminering och kränkning ter sig..intressant. Tänkte börja lite nu ikväll och försöka få så mycket gjort innan jul nu..har fresten slagit in alla julklappar nu ikväll..det tog ett tag, skit svårt och veta HUR man ska slå in dem..alltså en del har så konstig form och är allmänt svårinslagna..! Men det gick..har sammanlagt 3 paket kvar och slå in..sen är det klart..

Nu ska jag börja skriva lite..

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0