Så jäkla trött..!

Nu har jag suttit hela kvällen med mina halsband..och nu är de klara! Är skit trött..har nu bara en "hemmagjord" julklapp kvar och den tänkte jag börja med imorgon..! Annars idag har jag tränat, handlat och fixat lite inför plugget imorgon, har handledning sen ska jag och M börja skriva på vårt pm, hoppas på att hinna skriva så mycket som möjligt nu innan julen..så man kan få vara lite ledig! =) Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen..är döds trött..

Puss på er!

 Mina fina halsband..made by me! Det guldiga i mitten med hjärtan ska min mamma få, det blåa längst till vänster ska jag ge till en vän och det svarta ska jag behålla själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0