Tiden går så fort..

Åhh..vet inte riktigt vart tiden tar vägen..shit hinner inte med och har så mycket att göra hela tiden..! Har precis kört ett träningspass här hemma så jag ska strax hoppa in i duschen..älsklingen hade feber och huvudvärk så han kunde inte träna..! Stackarn.. Imorgon ska jag fixa med massor, plugga och försöka städa en del hemma, träna ett monster pass sen hem och fixa iordning mig, ska måla naglarna imorgon också sen kommer M över, vi ska planera lite inför vårt pm, sen ska vi ut och svänga de lurviga och dricka öl..! 100 år sedan jag gjorde det. Innan vi går ska vi blanda oss någon god drink också..det är vi värda..virket står på kylning! Ska bara kolla så det finns is..! =) Ska börja göra mina "hemmagjorda" julklappar också..är precis klar med de inköpta..

Vart till frisören igår och klippte lugg, lite ovant men ganska så fint! =) Ska nog kanske göra lockar i håret imorgon? med lugg? Kanske kan vara något?

In i duschen va det..! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0