Tjofaderittan lambo!

Jodå..har tagit en låång morgonpromenad, ätit frukost, velat hit och dit med M och S om en ev. fika på stan eftersom vi inte ses förens efter nyår...men S kunde inte förens nu vid 13 tiden..och det hinner inte jag med riktigt.. Har fixat iordning all tvätt, strykt och lagt in i gaderoben och så har jag tagit fram väskorna för och packa men packa tänkte jag börja med imorgon eller kanske ikväll.. Nu sitter jag och pluggar, ganska intressant men svårt och få syftet bra..hur långt det ska vara och så det blir bra..hmm..får lura lite på det där..

Imorgon jobb...med en som inte har delegering eller någon som helst erfarenhet..men det ska väl gå det också..=)



Haha..Maybe it ends up like this..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0