Ajaj!!

Man får absolut INTE stoppa tops i öronen...men..det gjorde jag ändå och då hände det, den fastnade! Panik, mamma fick inte ut den så det blev att åka till akuten igår kväll..suck. Trött och sliten fick jag vänta och då fick de inte ens ut topsen. Hittade ingenting, jätte rent och fint i båda öronen men om det mot förmodan skulle finnas nåt ändå..att det ska börja komma var och så..då måste jag höra av mig. Men en läxa fick jag mig allt, aldrig mer tops i öronen!! Ajaj...

Och idag regnar det för fullt..som vanligt. Hade verkligen tur med vädret igår när jag målade och det var tur att jag hann med och måla allt...Vi köpte vår färg från;


Jävla bra färger...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0