Hoj Hoj!

Gud va mycke det är hela tiden..känns som att tiden inte räcker till! Jobba, träna, hem och fixa med allt! Tänk om man haft barn..fast då hade man ju fått tänka annorlunda och planera på ett annat sätt. Jobbat klart för idag, tog gymmet på vägen hem. Har duschat, fixat disken och börjat med maten. Mina stackars små tomater slockade när jag kom hem men de fick vatten direkt så nu är de fina igen! =) Imorgon så har jag tvätttid, ska till gymmet..måste börja packa också! Haha..och plugga! =) Allt på en gång!

Nepp..nu ska jag ut och fixa mat!

Rosor är såå vackert! =)

Kommentarer
Postat av: J

Tittar in bara.

2007-07-26 @ 14:13:56
URL: http://starfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0