Jobba, jobba, jobba!

Nu börjar mina arbetsveckor på allvar. Idag är första dagen och ja, det känns helt ok! Trist och tråkigt väder men det gör absolut ingenting eftersom jag ska jobba..Om bara 2 veckor så åker vi till Portugal och då får man sin välförtjänta sol då, så det är lugna puckar! =) Har precis tränat, riktigt gött som vanligt. Ska ta en dusch, fixa lite, ringa Haléns b la. Och sen göra middag, jobbar mellan 15-20.30. Har bil så det är verkligen inga problem! Hur fint som helst!!
Och jag har köpt mig ett par Crocs..foppatofflor. Har alltid tyckt att det är så otroligt fula men nu äger även jag ett par. Ljusblåa och söta. Ska användas på jobbet där man står och går mycket..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0