Fredag va det ja!

Idag har det inte hänt så värst mycket..va och tränade som vanligt, kom hem och tog en dusch. Sen vaknade sambon min halvt ihjäl efter en veckas hårt nattarbete..! Stackare, att jobba natt är verkligen ingen höjdare. Sen gick vi ner på stan en sväng och åt kinamat, väldigt mumsigt! Skönt och slippa laga maten ibland faktiskt! =) Köpte mig en ram, gick och tittade lite till och sen gick vi hemåt. Köpte med oss lite godis också som vi har käkat på lite nu. Kvällen blir lugn med nån buskis på tv med Stefan och Krister tror jag det va..Imorgon ska jag packa klart, träna och fixa lite. Annars inget speciellt..


 I want to RIDE!!! =) Det här är nåt som jag bara måste testa mer seriöst innan jag dör..fy fan..det finns nog inget coolare! SURF!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0