Morgon pigg!

Kunde inte somna om sen min sambo gick vid 5.00. Låg och läste lite men sen gick jag upp. Tog min promenad och käkade frukost. Och har nu nästan precis kommit hem från gymmet. En ledig dag men inget kul väder..! Grått och regnigt. Hoppas bara att det är finare imorgon, då vi tänkt grilla och spela kubb. Hade tänkt gå och plocka midsommar blommor och kanske rent av göra en fin krans. Lite midsommar stämmning får det allt blir fastän man inte är hemma..eller hemma är jag ju, men inte där jag växt upp..=) Åhh..tycker det är så kul att sitta och trixa med min receptbok. Lägger in mina absoluta favoriter när det gäller mat, bak och så tänkte jag lägga in nån god drink också.

Jag vill ju ha sol ju!! Attans..

 Så otroligt bra träningsmaskin! Vill ha sån hemma! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0