Tjofaderittan..Lambo..!

Det regnar fortfarande och jag har precis vaknat efter en liten tupplur. På Elgiganten blev det en fläkt, ungefär som ett litet kylsystem så alltså ingen vanlig bordsfläkt utan lite mer fineser på den. Köpte mig också en locktång så jag blir fin i håret till midsommar..=) Sen handlade vi mat på Willys, köpte b. la taco grejer..mums va gott det va! Efter det vart det till Clas Ohlson för och titta på en hemtelefon för på Elgiganten fanns det verkligen inga snygga. Men vi hade tur och hittade en riktigt fin på Classe. Svart och smal designad..Vi köpte även diverse kablar, krokar och spikar för och kunna fixa lite hemma.

mmm...nu ska jag vidare mot soffan för och vila lite till..=)

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0