En tuff start på veckan..

Jag är jätte trött och det har varit en lång dag. Började med att jag hade muntligt seminarium i min ena kurs, som tog upp hela förmiddagen, det gick dock bra då man lärde sig ganska mycket faktiskt. Sen var det dax för lunch, slängde i mig en banan, clementin och en Alpro soya drink sen bar det av in till biblioteket för och skriva ut en massa papper och kolla kursschema, efter det pluggade vi lite på instuderingsfrågor. Klockan 13.15 började nästa kurs föreläsning så det var bara att ta sin tunga skolväska upp för alla trappor och sitta snällt och lyssna och anteckan fram till klockan 15.00. Sedan hem och fixa, äta middag och på med träningskläderna. Iväg och träna, hem och duscha och börja skriva på hemtentamen..och nu sitter jag här. Känns som att ögonen ska ploppa ut...
Idag lockar sängen..mycket..

Ha de gott...Många kramar..



Snart dax att tända det första ljuset..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0