Fullspäckat schema..

Imorgon har jag seminarium i skolan, vilket jag ska gå på fastän det inte är obligatoriskt. På fredag ska jag jobba, tar med mig plugggrejerna utifall det finns tid över. Så skönt och kunna ha den möjligheten..hoppas på att många klienter inte är hemma då..hihi!! =) Näe, såklart inte..! De flesta är faktiskt väldigt trevliga..=)På lördag ska vi på julmarknad! Åhh..så mysigt det ska bli..hoppas det kommer lite snö också..vore underbart. Vi ska strosa omkring på Taxine Slott hela dagen..och jag ska bli bjuden på middag. Det ni, på ett slott dessutom! =) Söndag är det plugg, plugg, plugg och en massa PLUGG!! Tentainlämningen och salstentan närmar sig med stormsteg..hua mig! Har så mycket att gå igenom..! Så nästa vecka blir bara att råplugga+ett seminarium, som dock är obligatoriskt..men det ska nog gå det också..

Ha det så gott! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0