Hej hej!

Näe, någon powernap blev det inte. Kände att, skulle jag lägga mig och vila skulle det resultera i att jag inte kommer upp något mer..och tentan skulle bli lidandes..Så jag öppnade min påse med nötter och frukt  mix och ett stort glas vatten. Har nu kämpat ända fram hit, är trött, irriterad på frågorna och begreppen (har dock mailat och bett om mer utförligare förklaring) men jag har lyckats få ner en del på datorn och det är jag glad över. Ska skriva några stycken till sen ska jag lägga mig i soffan och läsa lite inför den andra kursen.. Ja..så ser det ut. Hoppas på en bättre och mer kreativ dag imorgon, då jag lyckas komma låångt med tentan! =)

Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0