Lite små seg dag..

Väntar på att klockan ska bli 14.00 då jag kan ringa och anmäla mig till salstentan i slutet av november. Åhhh..att alla ska vara så sega, en del har gått och kommer inte tillbaka förens på måndag, en del svarar inte alls. Näe..men tack så mycket! Annars..så packar jag, ska hemåt Småland imorgon..ska bli såå gott! =) Längtar..och så ska jag iväg och handla lite nu efter att jag fixat allt med skolan och sen ska jag hem och städa och hänga upp nya gardiner i tvrummet..har liksom inte funnits tid till det innan..hur som helst..sen ska jag plugga, plugga, plugga..!

Ikväll är det Medium på tv4 kl 21.00..säsongspremiär! Missa inte..jag ska iaf sitta bänkad..skit bra ju! =)

Hej hej!!





Att komma hem kanske får mig att varva ner och komma på bättre tankar..är fan helt slutkörd. Det tar på krafterna att plugga och jobba. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0