Om?

Om jag dör imorgon, skulle jag då göra nånting annorlunda? Jag vet inte vad jag skulle göra..det är verkligen svårt och sätta sig in i det. Skulle man vara nöjd med det man gjort hittills? Jag skulle nog vara ganska nöjd, inte fullt ut..det finns så mycket mer jag skulle vilja uppleva och se. Och det här med att bara kunna få njuta av livet..att kunna unna sig det. Annars så ja.. Jag skulle tillbringa den sista tiden med människor jag verkligen bryr mig om och jag skulle nog då vilja dö i min älsklings famn, där man känner sig som tryggast..men det är ju inget man kan råda över..och det är väl på sätt och vis skönt det. Jag skulle inte vilja veta att jag skulle dö imorgon..nej, det är bättre och leva dagen som den vore den sista. Kanske lite bättre filosofi..att man försöker få ut någonting bra av varje dag och att man talar om för de man älskar..att man verkligen gör det..att man bryr sig om de man älskar och uppskattar dem..

I'm just so damn glad to be alive..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0