Trött..

Ack..så trött jag är! Har pluggat och pluggat! Blir helt fyrkantig i ögonen. Hann faktiskt med en liten vinterpromenad innan solen gick ner. Älsklingen kom hem och tyckte att vi behövde det..så jag tackade inte nej! Det var jätte skönt och sen hämtade vi bilen som fått vinterdäck nu! Väldigt bra för det var ganska slirigt och köra med sommardäcken idag..usch! Vill inte åka av vägen bara för att man slarvat och satt på vinterdäck..men nu sitter de där! Fick min vetekudde på axlarna av sötnosen min..så underbart skönt, lider av nackspärr just nu, inte så farligt dock men tillräckligt för att inte kunna röra sig ordentligt...Näe, ska skriva några rader till sen blir det lite julmust och nötter!

Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0