Väldigt seg och trött..

Helst av allt skulle jag vilja gå o lägga mig i sängen..! Mår inte bra, febrig, trött, ont i magen och ont i vänster ögat (!)..kanske en vagel på gång? Känns lite konstigt när jag blinkar och sådär..får väl se..ska strax ta ut linserna och vila ögonen och nu i veckan är det bara glasögon som gäller..när det blir så mycke plugg. Imorgon har jag seminarium på eftermiddagen..sen ska jag plugga inför tentan på fredag..känner mig nog lite stressad över den också...men ska plugga så mycke som det går..! Hoppas på det bästa.
Annars idag har vi varit på vinden och städat lite, tagit fram den svarta bokhyllan som vi ska sätta upp här inne vid datorn och ta upp mitt skrivbord, som aldrig används ändå..får mer nytta av en bokhylla känner jag..! Älsklingen satte även upp vår fina ljusslinga längs med balkongräcket, blev jätte tjusigt! =) Lyser upp så fint nu när det är mörkt...=) Längtar efter min nyårsklänning..! Hoppas den kommer nu i veckan..och sen längtar jag allra mest till nästa helg..får då är allt det är över med skolan och man kan andas ut lite. Köpa klart alla julklappar, fixa håret..ja, en massa att fixa! Nu ska jag återgå till mit plugg..!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0