Ajaj..

Usch och aj, fick jätte ont i magen nu. Usch.. =( Nåväl, gjorde mig en jätte go fruktsallad, med innehåll banan, äpple och apelsin, över strödde jag lite Müsli..jätte smarrigt! =) Har skrivit klart min skoluppgift, fått bekräftelse på att föreläsaren kunde öppna upp dokumentet samt städat i bland mina böcker. Kurslitteraturen tar upp mer och mer plats och det är ju inte så konstigt när man varit student i över 2 år..men alla mina andra böcker då!? Vill ju ha plats till dom också..! Ska be älsklingen fixa det där med en extra hylla..även om jag inte skulle nå..man kan ju stå på en stol!? =) Har ju massvis med böcker och jag vill ju självklart att alla ska få plats..

Nu ska jag lägga mig i sängen..

Längtar tills älsk kommer hem..

Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0