En paus..

Kan behövas ibland. Är klar med fråga 1 och har börjat lite smått på fråga 2. Men frågan är, varför ska alla tentafågor vara så krångligt formulerade? Är det för att vilseleda studenten eller är ansvarig lärare så taskig på meningsuppbyggnad? Näe, jag bara undrar..men man kan få spunk på mindre! Att inte förstå frågan gör en galen!

Först tänkte jag ta en promenad i höst vädret men sen rann tiden iväg och nu ser det inte lika skönt ut längre..så jag struntar nog i det..=) Har bra kroppstemperatur nu och har inte lust att förvandlas till en isbit. Tar ju så lång tid för mig och bli varm..usch..=(

Näe, ska fortsätta lite till nu!

Puss Puss



Har du kysst och fått din drömprins?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0