Funderingar på toan..

Ja, på toan kan jag koppla av och tänka. Alltså inte när man ska göra sina behov utan stänga dörren och sätta sig på toalocket och tänka. Så tyst och lungt och avkopplande. Det gjorde jag idag, flera gånger..haha..och det hjälper lite! =) Låter kanske helskumt men jag tycker man får ro och tänka då..Eller så gillar jag och sitta på golvet också..och bara fundera. Ingen som behöver bry sig..Knäppgök jag är..

Ska börja på fråga 3 nu på tentan..jag och M satt hela dagen igår, helt slut..men det är så jäkla bra och sitta sådär..man får så mycket gjort! Gött..=)

Nu ska jag vila min arma skalle..och ta febern..är ju inte riktigt pigg..

Kram Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0