Go morgon!

Idag var det kallt när jag vart ute och gick. -4 grader..burr burr! Men solen var framme så den värmde en del! =) Har ätit frukost och sitter med tentan just nu. Ska snart hoppa in i duschen, ska bort till M och plugga och gå igenom tentan lite grann..känns som att jag fastnat lite..vet inte vad jag ska skriva typ..så det ska bli skönt och få lite idéer! Idag känner jag mig bättre än igår, efter badet var jag helt slut, kunde inte sitta i länge alls för det kändes som att jag skulle brinna upp! Sen blev det nattlinne på och kollade en massa tv med älsklingen..Myspys dag var det igår.

Till middag idag ska jag göra lammkebab..ska bli så mumsigt! Och en massa grönsaker och gott i! =)

Ska göra en beställning på en del böcker sen, behöver "bara" köpa 2 stycken och det känns faktiskt helt ok. En del har jag köpt begagnat och en del får låna. Och de sista 2 måste jag köpa för jag hittar ingen som har dem..däremot ska jag söka på begagnad kurslitteratur på nätet, där kanske den ena boken finns åtminstone!


Dusch och fixa iordning sig var det!

Ha en bra dag! Kram


Skulle jag behöva en..! Ikväll blir det nog kramkalas! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0