Handlat en massa mat!

Nu har vi varit och handlat oss lite mat, en massa gott blev det som vanligt och nyttigt såklart! =) Lax, kyckling och goda grönsaker och frukter. Det finns clementiner ute nu..så det passade jag på att köpa. Och någonting som gjorde mig både förvånad och glad..JULMUST! =) happy me..! Men jag kan inte annat än tänka, kom igen..vi är i oktober. Men gott är det så jag köpte en liten flaska som jag får lov och dricka imorgon eftersom jag köpe mig en godispåse också! =) Åhh..ska bli så gott..! Hur länge sen som helst jag unnade mig nåt gott..och så ska vi mysa med en film imorgon också. På dagen ska jag ner till stan och kolla in alla julklappar och börja lägga upp någon sorts strategi på det där..anledning till att jag börjar så tidigt är helte enkelt för att jag måste..ekonomiskt sätt. Är man student så är man. Man har inte alla ekonomiska förutsättningar men sen gillar inte jag och stress handla heller..utan alla klappar ska vara genomtänkta! =) Och det finns särskilt en julklapp som jag hoppas på blir bra..den är jävligt dyr..men samtidigt jävligt het!! =) Och jag är faktiskt redan klar med julklapp till mormor och farmor och en julklapp till mamma. Och en är på gång till min pojkvän..så ja, i år kanske jag ligger bra till!?! =) Hope so..

Imorgon hade jag även tänkt baka ciabbata..mums det där! =)

Puss Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0