Hej hej!

Idag känner jag mig inte alls pigg. Har lite feber och hoppas innerligt att det inte blir mer än så..! Har tagit det lungt idag, hade mysmorgon med älsklingen, åt god frukost och sov typ hela förmiddagen..sen tränade vi en sväng och åkte hem. Har även varit till bibblan idag efter en bok till nästa kurs men de hade bara den äldre upplagan då jag måste ha den senaste! Så..det blir väl till att köpa..=) För det är ju så jäkla billigt, så det gör ju inget! =) Eller inte..Har ätit middag och nu sitter jag här, har inte skrivit så mycket på tentan idag, ska plugga en stund till men annars lämnar jag över det till morgondagen. Ska ju sitta med M på förmiddagen då och gå igenom tentan, blir nog bra! På morgonen ska jag och J ut och springa i elljusspåret..hoppas på uppehållsväder, inte kul om det ska regna, att det är lite kallt gör inte så mycket! =)

Försöka få några mer meningar skrivna..sen blir det nog att slappa framför tvn..!!

Kram!

Mysa med lite tända ljus kanske..!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0