Hej!

Nu är jag klar med fråga 3..fråga 4 imorgon som gäller alltså! =) Känns bra men jag är riktigt trött nu. Skulle kunna sova i 100 år känns det som..Har kunnat plugga bättre nu på eftermiddagen också..kanske för att det blivit lite utrett? Allt är ju långt ifrån bra men det känns ok..och det är alltid något.

Har hittat ett par jätte fina svarta strech jeans på tradera..jag vet, jag ska inte sitta där men man kan inte låta bli! Åh..fina är dom! Vill ha, vill ha! =)

Och så vill jag resa..har ju precis kommit hem..men! Man får blodad tand..det är farligt men är grymt sugen på att sticka iväg igen..som sagt till någon storstad. Vi gjorde verkligen London jag och min älskling! haha..drack öl som aldrig förr..=)

Och hungrig är jag..är jätte sugen på riktig mat..typ stuvade makaroner och köttbullar eller stuvad dillpotatis med isterband! Åhh..jag älskar verkligen mat!! haha..=) Ska ta ett äpple för och dämpa hungern, konstigt, jag åt ju bra till middagen?!

Jaja, ha en bra kväll..nu ska jag kolla på tv!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0